26 Ağustos 2010 Perşembe

Abdulhamit'in mirası 27 ülkeye satılıyor

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından işletmesi yapılan Hamidiye suları, dünyanın dört bir yanına ihraç ediliyor. Sultan 2. Abdulhamit'in miras olarak bıraktığı Hamidiye su, 27 ülkeye ulaşıyor.
Hamidiye Kaynak Suları Genel Müdürü Kenan Kılıç, yaşanan global krize rağmen 2006 yılında başladıkları su ihracat rakamlarında düşüş değil artış olduğunu açıkladı. Kılıç, "Abdulhamit Han'ın mirası 27 ülkeye ulaşıyor. Dünyadaki tüm olumsuz ekonomik gelişmelere rağmen ülkemizin bundan fazla etkilenmeyişi Hamidiye Kaynak Suları'nın da Türkiye su ihracatında kendi yerini sağlamlaştırmasına vesile olmuştur. Yoğun rekabetin yaşandığı uluslararası pazarda Hamidiye ürün yelpazesini genişleterek daralan pazarda aktif rol oynamaktadır." şeklinde konuştu.

Hamidiye sularının 2007 yılında gerçekleştirdiği su ihracatının toplam Türkiye'deki su ihracatı içinde yüzde 5,1 pay aldığını dile getiren Kılıç, bu rakamın 2009 yılında yüzde 12'leri bulduğunu belirtti.

Kılıç, suyun ihraç edildiği ülkeleri ise şöyle sıraladı; Almanya, Hollanda, Danimarka, İsveç, İngiltere, İrlanda, İsrail, Belçika, Malta, Kuveyt, Avustralya, KKTC, Singapur, Bahreyn, Macaristan, Lübnan, Fransa, Gana, ABD, Mısır, Suudi Arabistan, İsviçre, Irak, Güney Afrika, Fas ve Filistin.

YURT DIŞINDA DA EZBERLENEN SLOGAN: “HAMİDİYE DENİNCE HERKES SUSAR!....”

Dünyadaki tüm olumsuz ekonomik gelişmelere rağmen ülkemizin bundan fazla etkilenmeyişi Hamidiye Kaynak Suları’nın da Türkiye su ihracatında kendi yerini sağlamlaştırmasına vesile olmuştur. Yoğun rekabetin yaşandığı uluslararası pazarda Hamidiye ürün yelpazesini genişleterek daralan pazarda aktif rol oynamaktadır.

2006 yılında ihracata başlayan Hamidiye, 2007 yılında Türkiye’nin gerçekleştirmiş olduğu toplam su ihracatının %5,1’ni gerçekleştirmiştir. Bu başarısı sayesinde su sektöründe var olduğunu göstermiştir. Bugün gelinen noktada Türkiye’nin toplam su ihracatının %12’lik kısmını gerçekleştirme başarısına ulaşmış olan Hamidiye, kaliteden ödün vermeden etkin pazarlama bileşenlerini kullanarak sektörde faaliyet göstermektedir.

“27 ülkeye su ihraç ediyoruz..”

Ayrıca, müşteri memnuniyetini esas alan atılımcı ve girişimci yönetim anlayışı ile kalitesinden ödün vermeden, girdiği ihracat yolunda her yıl %100 lere varan bir artış ile çok ciddi başarılara imza atmaktadır. Hamidiye, kalitesini ve hizmet anlayışını çeşitli zamanlarda ve birçok uluslararası bağımsız kuruluşlardan aldığı ödüller ile tescillendirmektedir. Marka olamadan bir değer olamayacağından hareketle girilen her yeni pazarda marka olma yolunda stratejiler geliştiren firmamız, bugün sadece Avrupa’da değil tüm etnik pazarlarda talep görmektedir. Dünya devlerinin yarıştığı su sektöründe uluslararası pazarda bir Türk markası olarak Hamidiye her geçen gün marka değerini artırmaktadır.

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Comments


EmoticonEmoticon